Zon & Alcázar - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu Zon & Alcázar - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu

Zon & Alcázar

Door: Nousjka

Blijf op de hoogte en volg Nousjka

24 Februari 2013 | Spanje, Sevilla

Na een paar regenachtige dagen, heeft gisteren en vandaag de zon weer geschenen. Daar hebben we dan ook van genoten. Gisteren zijn we door het Maria Luisa park gaan lopen 's avonds heb ik wat nieuwe mensen ontmoet, op een feest van een vriendin. Het was erg multicultureel, want we waren met Nederlanders, Duitsers, een Spaanse, een Poolse, een Franse, een Italiaanse, een Mexicaanse en wat Engelsen. De taal wisselde dan ook tussen Spaans en Engels.
Vandaag hebben we Alcázar bezocht. Alcázar is een oud paleis met mooie schilderijen, tegels, kamers en tuinen. Het was mooi om te zien en met het zonnetje erbij was het compleet. Ik zal wat foto's bij het verslag zetten.

• 26 Februari 2013 - 18:46

Mirjam:

Zo te lezen heb je het hartstikke gezellig :)
    Leuk om te lezen en mooie foto's,
    komt er ook nog een keer een foto met de beroemde make-upstand?:p
    Kusjes vanuit het koude, regenachtige Nederland!

Nousjka

Van begin februari tot eind juni loop ik stage in Sevilla, bij het bedrijf Eventisimo. Een DMC, die zich bezig houdt met Meetings, Incentives, Conferenties en Evenementen.

Actief sinds 31 Jan. 2013