Bezoekje Mike - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu Bezoekje Mike - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu

Bezoekje Mike

Door: Nousjka

Blijf op de hoogte en volg Nousjka

24 Mei 2013 | Spanje, Sevilla

Nadat mijn ouders en zusjes geweest waren heb ik weer wat leuke dingen gedaan. Het weekend erna zijn mijn vriendinnen en ik naar Córdoba geweest. Het is een mooie stad en we hebben het leuk gehad. Maar dat weekend erna had ik nog veel meer zin in!
Vorig weekend kwam Mike namelijk op bezoek. Ik was heel blij dat ik hem weer kon zien na een hele poos. Hij kwam zaterdag aan en ging dinsdag weer terug. We hebben heel veel leuke dingen gedaan. We hadden een hotel in La Linea de la Concepcion, wat vlakbij Gibraltar ligt. Ons hotel was vlak bij de haven en daar lagen heel veel boten. We hebben veel tijd in Gibraltar doorgebracht, wat echt een mooie plek is. De eerste dag hebben we vooral rond gekeken. De tweede dag zijn we de berg op gegaan. Je kunt dan met een kabelbaan omhoog en de terugweg lopen. Het is mooi op de berg en er wonen een aantal apenfamilies. De apen zijn dan ook de grote attractie waarvoor de mensen komen. Tijdens de wandeling omlaag kom je eigenlijk heel vaak weer apen tegen. Het was heel leuk om de apen te zien, leuke dieren. De dag erna hebben we een dolphin tour gedaan op een catamaran. Helaas was het niet zo zonnig op dat moment, maar toch was het erg leuk. We hebben mooie dolijnen gezien, de Delphinus Delphus, en een Sunfish, die er apart uitziet en een beetje in het water ligt te dobberen. Verder hebben we natuurlijk van tapas genoten en op terrasjes gezeten. Het was echt een top weekend en natuurlijk was het jammer dat het weer voorbij was!

  • 24 Mei 2013 - 22:43

    Annemarie:

    Hallo Nousjka
    wat een leuk verslag en wat een leuke foto's fijn dat je daar zo van geniet
    groet Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nousjka

Van begin februari tot eind juni loop ik stage in Sevilla, bij het bedrijf Eventisimo. Een DMC, die zich bezig houdt met Meetings, Incentives, Conferenties en Evenementen.

Actief sinds 31 Jan. 2013
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 13013

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 30 Juni 2013

Stage Sevilla

Landen bezocht: