Almost home! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu Almost home! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu

Almost home!

Door: Nousjka

Blijf op de hoogte en volg Nousjka

20 Juni 2013 | Spanje, Sevilla

En ook de laatste weekjes zijn voorbij. Ik ben nog een keer naar het strand geweest, ben de stad nog ingeweest en heb mijn stage afgerond. Het is hier apart weer. De ene dag is het donker buiten en de andere dag is het ineens 40 graden. 1 dag was het zelfs 43 graden. Dat is wel erg warm. Ik heb afscheid genomen van mijn vriendinnen hier en vandaag is het dan echt tijd om naar huis te vliegen. Hoewel ik een leuke tijd heb gehad en veel heb kunnen zien, heb ik erg veel zin om naar huis te komen!

Tot gauw allemaal!

  • 06 December 2013 - 18:15

    Barbera:

    Hoi,

    Wat een leuk reisverslag!
    Ik ben op zoek naar een stage en wil zo ontzettend graag in Sevilla stage lopen!
    Heb je misschien tips voor mij en de naam van het bedrijf waar jij hebt stage gelopen?

    alvast bedankt !

    groetjes Barbera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nousjka

Van begin februari tot eind juni loop ik stage in Sevilla, bij het bedrijf Eventisimo. Een DMC, die zich bezig houdt met Meetings, Incentives, Conferenties en Evenementen.

Actief sinds 31 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1866
Totaal aantal bezoekers 13015

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 30 Juni 2013

Stage Sevilla

Landen bezocht: