<3 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu <3 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu

<3

Door: Nousjka

Blijf op de hoogte en volg Nousjka

12 Maart 2013 | Spanje, Sevilla

De laatste tijd is het drukker geworden op stage, wat ik helemaal niet erg vind. De tijd gaat hierdoor sneller voorbij en zo duren de 9 uren minder lang. We hebben veel te doen voor het project van de bazin en moeten nu zelfs een heel marketing plan schrijven en daarna een manual. Nog steeds eten twee andere stagiaires en ik in het goedkope "bedrijvenrestaurant" op het terrein. Ik heb inmiddels al veel verschillende lokale gerechten geproefd en dat vind ik erg leuk.
Wat heel jammer is, is dat het de laatste tijd erg veel heeft geregend. Bijna elke dag regent het wel en sommige dagen zelfs bijna de hele dag. Koud is het zeker niet meer, hoewel het ´s nachts natuurlijk wel afkoelt.
Dit weekend heb ik een super weekend gehad. Mike is namelijk geweest! Hij kwam zaterdag aan en hij is vanmorgen (dinsdag) weer vertrokken helaas. We hebben heel veel geluk gehad met het weer, want het heeft maar 1 van de dagen een poosje geregend en de zon heeft veel geschenen! We hebben de stad bekeken, een boottocht door de rivier gedaan, Plasa del Toros (ring voor stierengevechten), Plaza de España, Parque Maria Luisa, de Metropol champignon en winkels bezocht. Verder hebben we lekker tapas gegeten en in de zon gezeten. Heel jammer dat het alweer voorbij is!
Na de maandag nog vrij te hebben gehad, is vandaag mijn werkweek weer begonnen en het gaat weer druk worden. Ook regent het vandaag alweer de hele dag, helaas!

Ciao!

  • 14 Maart 2013 - 14:05

    T. En A. Stoter:

    Een leuk verslag en hele mooie foto"s.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nousjka

Van begin februari tot eind juni loop ik stage in Sevilla, bij het bedrijf Eventisimo. Een DMC, die zich bezig houdt met Meetings, Incentives, Conferenties en Evenementen.

Actief sinds 31 Jan. 2013
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 13022

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 30 Juni 2013

Stage Sevilla

Landen bezocht: