Centrum - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu Centrum - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu

Centrum

Door: Nousjka

Blijf op de hoogte en volg Nousjka

10 Februari 2013 | Spanje, Sevilla

Zaterdag ben ik samen met mijn compañera Raysha naar het centrum van Sevilla gegaan. Dit deel van Sevilla is een stukje mooier dan waar wij wonen. De oude gebouwen en de koetsen geven het een leuke sfeer. Hier zijn dan ook meer toeristen te vinden. 's Avonds was het carnaval in Cádiz. Dat was leuk om te zien, omdat ze erg hun best doen op verkleedkleding en thema's, maar het was veel te koud. Cádiz ligt aan zee, dus dit was goed te merken. Aangezien de bus waarvoor we een kaartje haddem pas diep in de nacht weer terug ging naar Sevilla, hebben we vandaag niet veel uitgevoerd. Wel heb ik zin in aankomende werkweek, om lekker met onze opdracht bezig te gaan.

Hasta la vista

• 10 Februari 2013 - 18:39

Lucie:

mooie oude stad hoor. We krijgen steeds meer zin in komend weekend om dit te bekijken met jou samen.

groetjes lucie

• 11 Februari 2013 - 09:38

Manouk (en De Rest Van De Oortjes =) ):

Hoi lieve Nous!

We lezen elke keer jou verhaaltjes en zijn blij dat je het zo naar je zin hebt!
    En mooie foto's heb je erop gezet, zit er uit als een gezellig stadje.

Heel veel plezier en succes met je opdracht!!

Veel liefs de Oortjes!

• 12 Februari 2013 - 11:45

Meine En Femmie:

Hoi,

We zien het wel , je zit in een heel mooi land.
    Ziet er prachtig uit.
    Heel veel plezier het weekend met je pa,ma en zusjes.
    Succes met je stage

gr , meine en femmie