Update - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu

Update

Door: Nousjka

Blijf op de hoogte en volg Nousjka

14 Februari 2013 | Spanje, Sevilla

De laatste dagen op stage heb ik veel Powerpoint presentaties moeten maken. Dat wordt na verloop van tijd natuurlijk wel een beetje saai. Vandaag een opdracht gekregen om menu's te vertalen van Spaans naar Engels. Ja echt, van Spaans naar Engels. Het waren er nogal veel dus daar heb ik me een aardig poosje mee vermaakt. Wel grappig om alle gerechten te vertalen, soms kan het gewoon niet! Verder heb ik vandaag een leuke verrassing gehad: een Valentijnskaart van mijn lieve vriendje! Ik had er helemaal niet opgerekend en ben er super blij mee! En hoe is het daar in Nederland?

Ik zal binnenkort meer schrijven, als ik wat meer beleefd heb!

Adios

  • 15 Februari 2013 - 08:23

    Lucieb:

    Ik had niet anders verwacht hoor, Mike kennende.
    Fijn dat het zo lekker gaat daar in Spanje.
    Wij spreken je morgen.

    Kusjes Lucie

  • 15 Februari 2013 - 15:37

    De Oortjes:

    Nous, wij willen jullie een leuk weekend wensen, gezellig dat je familie komt, veel plezier, geniet ervan, groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nousjka

Van begin februari tot eind juni loop ik stage in Sevilla, bij het bedrijf Eventisimo. Een DMC, die zich bezig houdt met Meetings, Incentives, Conferenties en Evenementen.

Actief sinds 31 Jan. 2013
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 13021

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 30 Juni 2013

Stage Sevilla

Landen bezocht: