stage - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu stage - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu

stage

Door: Nousjka

Blijf op de hoogte en volg Nousjka

07 Februari 2013 | Spanje, Sevilla

De laatste paar dagen bestaan vooral uit werken, eten, skypen en slapen. Na de werkdagen tot 19.00, waarbij ik rond 20.00 thuis ben, ben ik erg moe en we doen dan ook niet veel meer doordeweeks. Wel gaan een aantal andere stagiaires en ik aanstaande zaterdag naar de stad Cádiz, omdat daar carnaval is. Ik ben benieuwd hoe dat is. Hoewel we in het begin veel teksten moesten vertalen, presentaties moesten maken en de database up to date houden, hebben twee andere stagiaires en ik nu een erg leuke opdracht gekregen! Gisteren heb ik de bazin ontmoet en ze wou vandaag met ons gaan zitten. Na de middagpauze hebben we dat dan ook gedaan en ze had een leuke opdracht voor ons. Ze gaat een heel nieuw project opstarten en daarbij mogen wij helpen. Wij gaan vanaf nu onderzoek doen, brainstormen en moeten met verfrissende ideeën komen. Wij moeten deze dan ook gaan presenteren aan de bazin en een marketeer. Erg spannend dus! Maar ook heel interessant. Hoewel we verder alles in het Spaans doen, mogen we de presentatie in het Engels doen. We zijn vanmiddag meteen begonnen en we gaan morgen verder. Morgen wordt dus een leuke dag!

  • 07 Februari 2013 - 22:03

    Bert En Corina:

    Hallo Nousjka,

    Wij zitten elke avond te kijken of je weer een leuk verhaaltje hebt geschreven.
    Dat je het goed naar je zin hebt vinden wij erg fijn.. Gelukkig maar.
    Veel plezier daar en werk ze.
    Liefs Bert en Corina


  • 08 Februari 2013 - 14:57

    Lucie:

    Toch een leuke opdracht. Het komt allemaal wel. Je kunt ook niet alles in één week.
    Leuk vooruitzicht.
    Succes. Blijft grappig om te lezen. (als spreek ik je ook regelmatig op skype).

    gr. Lucie

  • 08 Februari 2013 - 17:34

    Tess:

    Oooee leuk Nous!! Ik heb hier nog niet zo veel te doen haha, maar wel lekker rustig :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nousjka

Van begin februari tot eind juni loop ik stage in Sevilla, bij het bedrijf Eventisimo. Een DMC, die zich bezig houdt met Meetings, Incentives, Conferenties en Evenementen.

Actief sinds 31 Jan. 2013
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 13001

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 30 Juni 2013

Stage Sevilla

Landen bezocht: