Morgen de grote dag - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu Morgen de grote dag - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu

Morgen de grote dag

Door: Nousjka

Blijf op de hoogte en volg Nousjka

03 Februari 2013 | Spanje, Sevilla

Hoewel de dag van aankomst een erg lange dag was, stonden we de dag erna alweer vroeg op. Het zonlicht kwam de kamer binnen, dat is nog eens fijn wakker worden. Toch jammer dat het niet iets later was;). De twee volle dagen dat we hier nu zijn, hebben we nuttig gebruikt. We hebben alles gehaald wat we nog nodig hadden. Dingen zoals prullenbakjes, opruimdozen, verlengsnoeren en natuurlijk eten en drinken. Ook heb ik gympen gekocht, want ja echt: deze dame had alleen sandaaltjes en laarsjes op hakken mee. Wel hebben we opgemerkt dat de schoenwinkels hier super goedkope schoenen verkopen! Aanbiedingen beginnen al vanaf VIJF EURO. Dat is natuurlijk het walhalla. Ik begrijp nu dan ook dat een kamergenoot van mijn vriendin binnen vijf dagen al drie paar schoenen heeft gekocht. Gisteren hebben we de metro getest en dat ging allemaal soepel. Alleen waren we iets te enthousiast met in en uit stappen bij leuke plekken dat we niet meer in mochten stappen en opnieuw een kaartje moesten halen om naar huis te kunnen. Vandaag is het zondag en dan is bijna alles gesloten. Alles behalve de chino's (winkeltjes van chinezen die zo ongeveer alles verkopen) en jawel: de schoenenwinkeltjes. We hebben de dag dan ook gebruikt om de omgeving te verkennen en hebben veel rondgelopen. We zijn dan ook mooie plekjes tegen gekomen. Ik zal bij dit reisverslag een aantal foto's toevoegen.
Morgen is de grote dag: de eerste dag van mijn stage. Ik ben heel benieuwd en vooral ook heel zenuwacthig. Zullen ze te snel Spaans praten? Zal ik de opdrachten wel begrijpen? Ik zal het morgen meemaken!

  • 03 Februari 2013 - 22:49

    Ron:

    Nous,

    ff "que" roepen...en alles wordt herhaald.

    Komt goed!
    Have fun.......

    usted habla, daddy

  • 07 Februari 2013 - 10:56

    Heleen:

    Klinkt allemaal al erg leuk nous!
    Wel even oppassen wat je zegt bij die chinese tentjes ;)

    Buena suerte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nousjka

Van begin februari tot eind juni loop ik stage in Sevilla, bij het bedrijf Eventisimo. Een DMC, die zich bezig houdt met Meetings, Incentives, Conferenties en Evenementen.

Actief sinds 31 Jan. 2013
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 12971

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 30 Juni 2013

Stage Sevilla

Landen bezocht: