Albufeira, Portugal - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu Albufeira, Portugal - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nousjka Bakker - WaarBenJij.nu

Albufeira, Portugal

Door: Nousjka

Blijf op de hoogte en volg Nousjka

03 Juni 2013 | Spanje, Sevilla

Zondag zijn een vriendin van mij en ik naar het strand geweest in Albufeira, Portugal. Vanaf Sevilla gingen we met de bus. Hoewel het 2 en half uur rijden was, was het het zeker waard. Het was een mooi kleinschalig en niet-toeristisch strand met mooi uitzicht. Het was lekker weer, zo'n 28 graden met een onbewolkte lucht. Ook al was het water erg koud, het was heerlijk en we hebben echt genoten. Nu is de werkweek weer begonnen en ik hoef niet zo lang meer. De laatste weekjes zijn aangebroken en ik heb veel zin om weer lekker naar huis te gaan!

• 17 Mei 2015 - 16:02

Patty:

Dag Nousjka,

Ik ben op zoek naar een stage in Sevilla en kwam toevallig op je site terecht. Ik ben heel benieuwd waar je stage hebt gelopen :)

Zou je mij misschien willen mailen?

patty_damhuis@live.nl

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Patty

Nousjka

Van begin februari tot eind juni loop ik stage in Sevilla, bij het bedrijf Eventisimo. Een DMC, die zich bezig houdt met Meetings, Incentives, Conferenties en Evenementen.

Actief sinds 31 Jan. 2013